A la Biblioteca Infantil del Centre de Lectura iniciem les nostres vacances; unes vacances que ens portaran a fer la volta al món sense ni tan sols sortir de l'edifici.
L'activitat que us proposem pretén donar a conèixer, entre els més petits, les llegendes i tradicions d'arreu del món. En cada una de les sessions que es portaran a terme durant els mesos de juliol i agost, viatjarem a un continent diferent; i a través de curtmetratges, contes, jocs i activitats manuals, els participants descobriran la riquesa cultural del nostre planeta i de la seva gent.
![]() |
Fragment del curtmetratge Contes animats d'arreu del món. |
Les trobades tindran una durada de dues hores, de 5 a 7 de la tarda, i es trobaran adreçades a infants d'entre 6 i 10 anys. Tant els socis del Centre de Lectura com els de la Biblioteca Pública de Reus tindran l'activitat gratuïta, mentre que la resta d'interessats hauran de pagar un preu de 5 euros per sessió.
Tots aquells que sentiu curiositat per les llegendes del nostre món i que vulgueu passar un estiu divertit envoltats de llibre, esteu convidats aquest dijous 5 de juliol a la primera parada del nostre viatge: EUROPA.
No oblideu inscriure-us trucant al telf. 977 773 112 o a través del correu mvidal@centrelectura.org. Les places són limitades!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada