02 de maig 2017

Aquesta setmana et recomanem...

"Em dic Àngela i m'encanta resoldre misteris, vestir-me com a mi m'agrada i dur els cabells llargs. En canvi, no m'agrada que em facin empipar ni que es riguin de mi. Si algú em vol fer bullying descobrirà que no estic per orgues i que procuro resoldre les coses a la meva manera."


Fanny Joly, a través de l'editorial Baula, ens presenta una nova i divertida col·lecció amb una protagonista ben carismàtica. Angelina Purpurina, com l'anomenen els seus germans, és una nena de 8 anys que ens explica en primera persona els maldecaps i embolics en què es veu implicada. 


Els dos primers títols que trobareu a les novetats d'aquest mes, Angelina Purpurina estrena nom i Angelina Purpurina no para quieta, ens expliquen respectivament el misteri d'un pastís desaparegut i la campanya de la protagonista per aconseguir adoptar una mascota. Ambdues històries, farcides d'humor, estan acompanyades per les expressives il·lustracions de Ronan Badel. 


FANNY, Joly i BADEL, Ronan [Il.]: Angelina Purpurina estrena nom. Barcelona: Editorial Baula, 2016.
FANNY, Joly i BADEL, Ronan [Il.]: Angelina Purpurina no para quieta. Barcelona: Editorial Baula, 2016.
Localització: I**(JOL)-VR
Localització: I**(JOL)-VR

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada